Διάφορα

ΜΟΝΟΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΑΜΦΙΑΡΕΙΟ ΩΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ

Η εκδρομή μας στον Ωρωπό
Το Σάββατο 27 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή εκδρομή του συλλόγου μας στον Ωρωπό, με τη συμμετοχή περίπου τριάντα μελών και φίλων. Από νωρίς το πρωί, με καλή διάθεση και πολλά χαμόγελα, αφήσαμε πίσω μας την καθημερινότητα και ξεκινήσαμε για μια όμορφη ημέρα γεμάτη εικόνες, παρέα και ξεχωριστές στιγμές.


Πρώτη στάση ήταν ο αρχαιολογικός χώρος του Αμφιαρείου Ωρωπού, όπου περιηγηθήκαμε στα σημαντικότερα μνημεία του χώρου, απολαμβάνοντας παράλληλα τη φυσική ομορφιά και τη δροσιά των δέντρων. Οι καθιερωμένες αναμνηστικές φωτογραφίες και οι νόστιμες τυρόπιτες που μας πρόσφερε, όπως πάντα με αγάπη, η Αλεξάνδρα Μαμαλίγκα Προκοπίου, συμπλήρωσαν ιδανικά την επίσκεψή μας.
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Ιερό Ησυχαστήριο του Αγίου Πορφυρίου στο Μήλεσι. Σε ένα περιβάλλον γαλήνης και ηρεμίας προσκυνήσαμε στον ναό και στο κελί του Αγίου, ενώ αργότερα, κάτω από τη σκιά των δέντρων, είχαμε την ευκαιρία να μοιραστούμε ιστορίες, αναμνήσεις και αρκετό γέλιο, χάρη και στις εύθυμες αφηγήσεις της παρέας.


Η εκδρομή ολοκληρώθηκε στη Σκάλα Ωρωπού, όπου απολαύσαμε όλοι μαζί το μεσημεριανό μας γεύμα δίπλα στη θάλασσα, στη ταβέρνα στο Κύμα. Το κέρασμα του προέδρου μας Αλέξανδρου (ούζο «ΠΛΩΜΑΡΙ» της Μυτιλήνης), η τούρτα-έκπληξη για τα γενέθλια της Βενετίας Γιαννοπούλου και οι όμορφες μελωδίες από τη φυσαρμόνικα του ο Σταμάτη Μάκρα έδωσαν έναν ιδιαίτερα γιορτινό τόνο στην ημέρα.


Επιστρέψαμε γεμάτοι όμορφες εικόνες, χαμόγελα και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τις επόμενες δράσεις του συλλόγου μας. Γιατί οι πιο όμορφες εκδρομές είναι αυτές που μοιραζόμαστε με καλή παρέα.